Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~klockilego | użytkownik

imię i nazwiskoPaweł Re**ka adresRadom city zarejestrowany02.06.2006 @15:23:47 ostatnio na stronie17.02.2014 @02:42:16

Hohoho.
Rozkapryszony
Ignorant Pełną Gębą
...

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu8134685
digarty4 komentarze260 posty na forum1

komputer / sprzęt
Laptop/klawiatura/mysz/urz.wie/i jakis Aparat..

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Chmura    06.12.2006 @21:12:05
przeczytałem Twój komentarz na DD i muszę Ci przyznać szczerą racje
często ludzie z "zwykłego" zdjęcie potrafią wyolbrzymić ze hoho przykładem moze być moja ostatnia praca dałem ją drugi raz za pierwszym razem po 20 minutach została usunięta "praca słaba technicznie", wystawiłem ją drugi raz i idzie jej całkiem nieźle (duża przewaga Rewelacji) jest to przykład na to że ten DA to hmm (nie obrażając go) loteria. Dlatego ja zawsze staram się być obiektywny i oceniać według własnego gustu. tak kątem oka zaglądam na Twoją ostatnią prace i podoba mi się zaraz ją sobie skomentujepapa
_______
Pozdrawiam
~SunFireX    29.11.2006 @10:24:07
_______
"Co śmierć wykosi, miłość posieje, i to jest życie."
Henryk Sienkiewicz
~quietude    09.11.2006 @19:32:23
no dziekuje
^UzA    07.11.2006 @17:44:26
_______
bloodstreamruns
~Ania555    30.10.2006 @10:20:13
chyba przesadzasz :P
tak czy owak dziekuje
i zapraszam na nastepny zlot powalonych ludzi z da który odbedzie sie eee .... kiedys tam
~klockilego    30.10.2006 @09:57:34
nie juz nie ale do czasu
~quietude    28.10.2006 @18:25:25
czyli mam rozumieć : nie gniewasz się juz Pawełłłłłł
^matheooosh    28.10.2006 @15:12:27
ostatnio nam sie ludzie wykruszają, potrzeba swiezej krwi :P
ostatnio edytowane: 2006-10-28 15:12:38
_______

http://www.isotope910.com . i s o t o p e 9 1 0 . c o m
^matheooosh    28.10.2006 @15:08:04
poznac to sie mozna przy winciachu, przy piwku. o ile dorzyjesz to zapraszamy na zlot
_______

http://www.isotope910.com . i s o t o p e 9 1 0 . c o m
^matheooosh    28.10.2006 @15:00:47
spoko, spoko, ona to załatwi bezboleśnie
_______

http://www.isotope910.com . i s o t o p e 9 1 0 . c o m
^matheooosh    28.10.2006 @14:56:44
to widocznie było o kim innym :P
_______

http://www.isotope910.com . i s o t o p e 9 1 0 . c o m
^matheooosh    28.10.2006 @14:52:38
to kasienna ploty sieje. ja jestem skromnym, znanym tylko wybranym twórcą taniego chłamu
_______

http://www.isotope910.com . i s o t o p e 9 1 0 . c o m
^matheooosh    28.10.2006 @14:48:56
ja wwiem czy słynny. nic mi o tym nie wiadomo
_______

http://www.isotope910.com . i s o t o p e 9 1 0 . c o m
^matheooosh    28.10.2006 @14:45:41
ękuje
_______

http://www.isotope910.com . i s o t o p e 9 1 0 . c o m
~klockilego    28.10.2006 @14:37:36
~klockilego    28.10.2006 @14:36:25
prosze bardzo
~szymanna    27.10.2006 @23:26:46
witaj
przyciągnął mnie tu Twój avatar...(jest piekny)
pozwolisz, że się rozejrzę?
_______
"Sukces nigdy nie jest ostateczny. Porażka nigdy nie jest totalna. Liczy się tylko odwaga".
~pogodoodporna    25.10.2006 @20:49:40
dzienkuje
_______
sylwia
~Samanka    29.09.2006 @17:07:04
Dziekuję
_______
...wszystko trwa tylko chwilę....
~pogodoodporna    27.09.2006 @11:18:08
no dzieki tylko na profilowym:PP
_______
sylwia
~pogodoodporna    27.09.2006 @11:13:37
hey to ja
_______
sylwia
~t0ola    27.09.2006 @09:58:14
troche.
_______
.
~niebanalnaja1    20.09.2006 @11:04:21
ja sobie też zazdroszcze
ostatnio edytowane: 2006-09-20 11:04:48
_______
.
.
.
~quietude    07.09.2006 @17:08:35
koniec swiata ?? jej jakie skojarzenie :P:P
~klockilego    17.08.2006 @04:14:52
a co jakis problem panie waszak
Poprzednia strona 1 2 3 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt